Kallt!

Ja, idag har det verkligen varit kallt. Var tvungen att ta på mig mössa, vantar och halsduk när vi har varit ute. burrr. Finns många skäl till varför jag inte gillar vinterhalvåret speciellt mycket och ett av dessa skäl är just kyla. Vill ha sommar igen, men men. Det är ju som sagt bara att gilla läget.

Well, min tanke idag var ialla fall att jag skulle ta några fina kort. Kort blev det, tvyvär var det dock inga som blev bra, men ni blir tvingade att se dem iaf;)

Oh well, bättre lycka nästa gång som det heter;P.

image16

image17

image18

image19

Kommentarer
Postat av: Systra m fam

Hon är iaf en riktig skönhet! Vi saknar er. N är sjuk, har feber :0( KRAM

2007-10-07 @ 18:43:47
Postat av: Anonym

Hallå!! Tack för adressen,å vilken prinsessa hon är =) hihi. Pussa henne från mig. Kram storasyster sandra

2007-10-20 @ 17:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0